maanantaina, elokuuta 30, 2010

Taylor lahjoittaa ja Entertainment Weeklyn haastattelu!

Taylor lahjoitti 100 000 dollaria Kids Kingdomille Hendersonvillessä, Tennesseessä. Kids Kingdom on lasten leikkipuisto ja ollut veden alla.
EW:n haastattelu:
Muistatko hetken, kun sait valmiiksi levyn kappaleet ja miltä se tuntui?
- Sain levyn valmiiksi 2 kuukautta sitten. En lopeta kappaleiden tekemistä, kun niitä on levyllinen. 2 vuoden ajan olen yrittänyt peitota kappaleita mitä minulla on ollut levyä varten.
Mistä 'Mine' kertoo?
- Suuntautumiseni karata rakkaudesta. Jokainen esimerkki rakkaudesta, mitä minulla on ollut, on päättynyt hyvästeihin ja eroihin ja sellaisiin. Joten olen kehittänyt tämän kuvion karata kun olen rakastumassa. Tämä laulu on poikkeuksen löytämisestä siihen.
Lue loput artikkelista TÄÄLTÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti