torstaina, lokakuuta 07, 2010

Glamourin haastattelu!



Tay puhui Kanyesta; "Kaikki, mitä minulle tapahtuu päätyy lauluun. Jonkun takia, olen voin laittaa ihan hyvin yksityiselämän asioita lauluihini. Minä en jätä pois mitään; nimet, ajat, ilmeet ihmisten kasvoilla, ajat, missä me olimme ja miltä minusta tuntui, mitä olisin halunnut sanoa siinä hetkessä. En ole vain innoissani siitä, että voin jakaa laulut fanieni kanssa, vaan olen myös kiinnostunut niiden kundien vastauksien kuulemisesta, jotka esiintyvät lauluissani."


Tärkein neuvo, jonka olet oppinut rakkaudesta? "Olen oppinut, että sitä ei voi ennustaa tai suunnitella. Jollekulle, kuten minulle, joka on pakkomielteinen järjestelemisestä ja suunnittelusta, on mahtavaa, että rakkaus on poikkeus siihen. Rakkaus on ennalta-arvaamatonta."


Onko kundeissa ominaisuuksia, joita etsit nykyään, toisin kuin nuorempana? "Kun etsin kundia, etsin jotakuta, jolla on intohimoa, kuten esimerkiksi oma uransa. Arvostan sitä. Joku, joka rakastaa sitä mitä tekee, on houkutteleva. Lukiossa ajattelin, että on niin coolia, että kundi omistaa auton. Nyt se ei enää merkitse mitään. Nykyään katson ihmisen luonnetta, rehellisyyttä ja luottamusta."


Tyttö kertoi minulle kerran yhdeksi syyksi, miksi hän rakastaa sinua, Taylor, että et ole hylännyt häntä (eli muuttanut suuntaansa) niin kuin Miley Cyrus. Artistit sanovat, että kun he tulevat vanhemmiksi, levy-yhtiöt haluavat muuttaa heidän imagonsa seksikkäämmiksi. Voisitko nähdä itsesi kulkemassa siihen suuntaan? "Minulla ei ole hajuakaan, kuka olen tulevaisuudessa, mutta juuri nyt en ole menemässä siihen suuntaan. Tykkään sanoittaa lauluja suhteista. Minusta on ihanaa kun ystäväni tulevat luokseni ja laulamme lauluja keuhkojen täydeltä pianon ympärillä. Ja pidän asioista, jotka saavat minut tuntemaan itseni 7-vuotiaaksi. En katso muita ihmisiä alaspäin sen vuoksi, miten he pitävät hauskaa. Se ei ole välttämättä minun tapani pitää hauskaa."


Yhä kaveri Taylor Lautnerin kanssa? "Todellakin! Hän on yksi parhaista ystävistäni. Hän on ihana ja tulemme aina olemaan läheisiä. Olen kiitollinen siitä."


xoxo, Marissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti