tiistaina, marraskuuta 09, 2010

Uusi Photoshoot & Daily Mailin haastattelu!

LISÄÄ KUVIA!

Daily Mail
Urasta: "Tämä oli kaikki, mitä halusin elämältäni. Ei ollut mitään varasuunnitelmaa."

Kirjoittamisesta: "Joskus elämässäni on tilanteita, joille etsin metaforaa (kielikuvaa) ja mietin miltä se tilanne kuulostaisi kertosäkeenä. Minulle laulujen kirjoittaminen on vain perustelua asioille, jotka ovat tapahtuneet elämässäni ja yritän saada ne vaikuttamaan, että ne ovat tapahtuneet syystä tai ovat olleet opettaakseen minulle jotakin. Jos pystyn kirjoittamaan tilanteesta laulun, se voi jopa muuttua kultareunaiseksi muistoksi. Laulu auttaa minua ymmärtämään miksi tunnen tuskaa, se saa minut juhlimaan tilannetta jälkeenpäin."

Sinkku? "Kyllä. Herätessäni mietin, mitä minun pitää tehdä tänään enkä sitä että minun täytyisi hankkia poikakaveri."

Koulukiusaamisestaan: "On kaksi suuntaa, miten sitä voi käsitellä. Voit antaa sen tuhota sinut... tai voit käyttää sitä polttoaineena ajaakseen sinua eteenpäin: haaveilemaan suuremmin, tekemään töitä kovemmin. Minua ei kutsuttu bileisiin ja nyt minusta tuntuu, että oli parempi, että pysyin kotona soittamassa kitaraa kunnes sormeni vuosivat verta."
LUE LISÄÄ! (english)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti